Smycken

Hej!

Har nu börjat göra smycken, framför allt änglasmycken.

Jag har mist en liten pojk och har saknat änglasmycken till vettiga priser. Man vill ju så gärna visa upp sin ängel och sina andra barn också, men man ska inte behöva lägga ut en förmögenhet på det.
Mycket snart kommer det dessutom smycken för män,
även de vill ju visa upp sina barn :)
Herrsmycken är hutlöst dyra men jag ska hålla bättre priser :D

Här på bloggen tänkte jag lägga ut bilder på mina smycken och lägger till priser för dem som är intresserade av att köpa ;)


Här följer först några bilder på hängen, priserna jag sätter är utan porto och utan kedja, vill ni lägga till kedja på 50 cm kostar det 50:-, för varje extra 10 cm, tillkommer 10:-


60:-

80:-

80:-

120:-

120:-

fotlänk, 150:-

armband, 120:-

hänge med öppningsbar berlock, 100:-

150:-



Vill ni ha stansat namn eller budskap gör jag givetvis det med :) Nedan kommer bilder på vad jag hittils gjort, en del helt från nybörjare, de är inte lika fina, men för att se hur jag utvecklats visar jag även dem ;)

















Kommentarer
Postat av: Helena

Hej. Jag är intresserad av ett smycke. Har hittat dig genom Paola på Facebook. Vill du maila mig? Med vänlig hälsning, Helena

2012-02-22 @ 08:45:17
Postat av: Helena

Hej. Jag är intresserad av ett smycke. Har hittat dig genom Paola på Facebook. Vill du maila mig? Med vänlig hälsning, Helena

2012-02-22 @ 08:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0